wz


MENU
Novinky
Ke stažení
Články
Odkazy
Kontakt
Diskuze o Tarii
Diskuze o Spáru

MODULY
Taria
Záhvozdí
Severní Taria
Pohraničí
Jihozápad

ZLÍNSKÁ BUŇKA
O nás
Osobní stránky
Tarij. družina

PŘÍSPĚVKY ČTENÁŘŮ
Dobrodružství
Svět
Družiny

   Kniha návštěv      

Jmeno:
Email:
tři a jedna je celkem:

Kroll - 05.12.2012
Zdravím vás,
odehrál jsme z Tarie tři dobrodružství a musím podotknout že moc horších věcí jsem neviděl. Nechápu jak můžete pět chválu na něco co je tak striktně nalajnováno. Celým dobrodružstvím se táhnou přísné mantinely, které nedovolují hráčům nic moc vymyslet. Některá řešení dobrodružství jsou natolik nečekané že by člověk sebou musel tahat věštce aby se k řešení dopracoval. Nebudu sem dávat příklady je tu mraky lidí co to hráli (i když mě osobně udivuje proč vlastně) Jsem zastáncem volné hry a tvoření vztahů v družině. To čím Tarie opovrhuje (to je hraní mezi času mezi jednotlivými dobružstvími) to je právě to co stmelí družinu nejlépe.
Jeden příklad za všechny. Dobrodružství s bardem Markem. Jeho úžasná loutna která dokáže vytvořit komplexní iluzy celé vesnice a nebližsího okolí. Prozraďte mi na jaké kouzlo to lze napasovat (pravidla DrD 1,6)? Náročnost toho kouzla a cena v mazích ani nelze spočítat. Takže je ta loutna artefakt? A tady se zeptám jako šťouravý PJ (dělám PJ 21 let) bard má v ruce artefakt? Může být ale ty příběhy jsou nedodělky nějakého úchylného PJ. Z vesnice nelze odejít. Paráda. Postavy se do ní dostanou na základě libovůle jednoho CP a pak pokud se nezachovají slušně tak je na konci dobrodružství zmlátěj a okradou. No jedním slovem jsem si toto moc užil. A řešení že se starostovi (to je ten padouch co má na svědomí zlatníka) mají vypíchnout oči je dokonalé. Jak na to mají postavy přijít? Nám se podařila druhá možnost a nechali jsem milého soudka oběsit. Je přece jedno jestli se družina přidá na stranu dobra nebo zla. PJ jako nestranný pozorovatel musí družině vyjít vstříc. A nakonec bych jen poznamenal. Každý kdo si říká PJ by měl napřed stvořit pár vlastních dobrodružství aby věděl o čem to je protože podle modulu to umí i cvičená opice. Stačí umět číst. Ve světě který není loogický se ani postavy nebudou chovat logicky. A taria není logická v ničem.

Kroll

Nechápu jak takový paskvil můžete vůbec prodávat.

Chrochta - 30.07.2012
Na Jihozápadě se nepochybně pracuje, ale mějte trpělivost - autoři ho tvoří ve svém volném čase a tvorba (čehokoli) je věc náročná. Někdy to jde samo, jindy vůbec.

Adranok - 25.07.2012
Zdravím, rád bych se zeptal, zda se ještě někdy dočkáme Jihozápadu? U jeho popisu je uveden na rok 2011 a naše družinka se pořád nemůže dočkat :-)

Armon - 13.04.2012
Eruner: Moduly Tarie lze odehrát na JAKÝCHKOLIV pravidlech. My jsme loni hráli v prostředí Tarie se systémem z Příběhů Impéria a nebyl s tím nejmenší problém ;-) Jak říkal Chrochta - Taria je hlavně o zábavě a není závislá na žádných konkrétních pravidlech, můžeš si ji zahrát pod čímkoliv ;-)

Chrochta - 12.04.2012
Aplikase skoro určitě neexistuje, ale udělat ji by snad nemusel být takový problém, protože Taria je hlavně o tom, aby lidi hra bavila, a méně o pravidlech (autoři zcela jistě nehrají DrD). A mé kusé znalosti o DrD2 naznačují, že by atmosféricky s Tarií problémy být neměly.

Eruner - 10.04.2012
Chtěl bych se zeptat, jestli se dají hrát moduly Tarie na pravidlech DrD2?

Jirka - 20.01.2012
Ahoj, stále pracujete na novém modulu Jihozápad? Předem díky za info.

Charlie - 30.03.2011
Jé, Armone, koukám, že jsi zporpagoval dříve, než já. Ty už jsi stihl povídky i přečíst? A líbily se? A co Labutí ozvěny? :-)

Armon - 21.03.2011
Zdravím všechny příznivce Tarie,

protože se zde delší dobu nic nedělo, dovolím si alespoň připomenout, že nedávno vyšel sborník povídek "Hry s příběhem - zločin a trest".
A není náhoda, že dvě z těchto povídek se odehrávají právě v Tarii.
První z nich s názvem "Lesní spravedlnost" ukazuje surový život v tarijském pohraničí, jehož prostí obyvatelé jsou nuceni čelit nejen svérázným druidským obyčejům. Druhá povídka s názvem "Hlasy mrtvých" nás zavede do sklepení jistého domu ve městě Drogad, kde se raněný řádový komtur ocitne v rukách tajemného felčara, od něhož se dozvídá hrozivou skutečnost....

Více zde: http://www.fantasyobchod.cz/hry-s-pribehem-zlocin-a-trest-p-4152-kniha.html



Bouchi - 18.03.2011
Zahvozdi muzete nyni ziskat i elektronicky jao PDF:
http://obchod.altar.cz/taria-zahvozdi-everze-p-973.html

Bouchi - 17.12.2010
Tak Zahvozdi nam prave dorazilo, objednavat mozno zde -
http://obchod.altar.cz/taria-zahvozdi-reedice-p-963.html

(A novinky uz muzete sledovat taky na Facebooku - http://www.facebook.com/pages/Nakladatelstvi-Altar/135609399826329 - registrace neni nutna.)

Armon - 10.12.2010
Díky za další odtajnění informací o Jihozápadu :-)
(nevím, jak dlouho visí toto info na stránkách - já si ho všiml až dnes..:-)))

Vypadá to zajímavě - na "NEtolkienovský" přístup k tolkienovským rasám jsem velmi zvědavý. A už se moc těším:-))

Bouchi - 05.12.2010
Timto oznamuji, ze je ve vyrobe malonakladovy dotisk Zahvozdi a podle tiskarny ba mel byt hotov do 15. 12. Takze komu chybi do sbirky, bude si ho moci doplnit.

Charlie - 04.06.2010
PJ SUP:
Přišlo mi to, jak bude chvilka, umístím na stránky. Moc díky za materiály i za podporu. :-)

Brubeaker:
Bude stejně jako Pohraničí použitelný pro jakýkoliv systém pravidel, protože žádná pravidla sám obsahovat nebude - jen popis světa a připravená dorbdružství bez konkrétních statistik.

Brubeaker - 01.06.2010
Ahoj. Mám drobný dotaz: Bude připravovaný modul použitelný i pro vznikající Dračí Doupě II ?? Dík a hodně zdaru!

PJ SUP - 31.05.2010
Charlie: Poslal sem ti přes uschovnu pár věcí. Má družinka se již dávno rozpadla a tak si občas vzpomenu na starý časy. Těší mě, že se to tady neustále vyvíjí tvůj otisk v českých hrách na hrdiny začíná být čím dál tím více výraznější. Nepolevuj!!!

Charlie - 28.04.2010
Chrochta: Neboj, je tam dost honiček, intrikování a soubojů. Takže bez toho experimentu s hraním jedné postavy dvěma hráči by to byl vlastně takový dobrodružný romantický film s trochu temným podtónem. My jsme to s Pecanem vedli dvakrát a jelo to docela hladce a skoro samo, protože postavy mají pořád co řešit. Pokud se do toho pustíte, dej vědět, jak to dopadlo.

Chrochta - 26.04.2010
Tak jsem se podíval na "Bestii" a vypadá to nadmíru zajímavě. Jenom to bude nejspíš až příliš experimentální než aby to i náročnější konzument strávil. Každopádně se těším na druhou půlku a případné reakce hráčů.

deshi - 25.03.2010
do Armon:
Jo takhle jak to říkáš tomu už rozumím. Mátla mě tam ta poznámka "budiž jim přáno" v případě, že si nevezmou "protijed". Díky.

Armon - 24.03.2010
to Deshi:
Nemám modul po ruce, ale aspoň jak si vzpomínám, že jsem to pochopil já:

Jde v podstatě o jed-nejed. Tzn. Midrí dobrodruhům (tuším v dopise) oznámí, že měli ve víně jed, a pokud chtějí přežít, musí pravidelně užívat částečný "protijed" (tuším nějaký prášek rozpustit "na špičce nože ve víně" či jak to tam bylo). Tento částečný protijed na čas odvrátí účinky otravy. Skutečný protijed, který dobdrodruhy zcela vyléčí a zbaví účinků jedu nadobdro, jim Midrí slíbí až po splnění úkolu.
JENŽE - jed který měli dobrodruzi ve víně je ve skutečnosti slabý; nemůže je zcela otrávit. Způsobí pouze značnou nevolnost (pravidlově je tam přesně popsán hod na past a ztráty životů), která ale po čase odezní a jedinec ja zase OK. Onen "protijed", který dobrodruzi dostali od Midrího a který má jen dočasně odvrátit otravu, ve skutečnosti pouze odstraňuje objevivší se nevolnost, ale účinky jedu v těle naopak prodlužuje.
Shrnuto: Když dobdrodruh jen vypije otrávené víno a nebude to nijak řešit, tak mu po nějakém čase bude hróóózně blbě, ale pak se zotaví a bude navždy OK. Když si ale při prvním náznaku nevolnosti vezme Midrího "protijed", tak se mu sice udělá na nějaký čas zase dobře, ale jed v těle zůstane (prostě se jen "posunou" účinky otravy) - a dobdrodruhovi je za čas zase nevolno a zase musí brát "protijed" .. Midrí si prostě chce dobdrodruhy udržet, aby mu tu sochu skutečně přinesli.

Takhle jsem to tehdy pochopil já, nezaručuji, že to přesně tak skutečně je.


novější příspěvkystarší příspěvky

Design and Coding: Instant Solutions