wz


MENU
Novinky
Ke stažení
Články
Odkazy
Kontakt
Diskuze o Tarii
Diskuze o Spáru

MODULY
Taria
Záhvozdí
Severní Taria
Pohraničí
Jihozápad

ZLÍNSKÁ BUŇKA
O nás
Osobní stránky
Tarij. družina

PŘÍSPĚVKY ČTENÁŘŮ
Dobrodružství
Svět
Družiny

  Vein (a Kryštof)     

Obsah  

  Elfská magie
V mých představách se elfové při spřádání čar a kouzel nikdy neomezovali na pevně dané formulky a předem připravená kouzla. Jejich magické umění by mělo být uměním improvizace, schopností zachytit magické kouzlo okamžiku, uplatnění okamžitých nápadů, mělo by být hrou a radostí. Tomu neodpovídá ani systém, který nabízelo Dračí doupě, ale ani moje oblíbené GURPS (přesněji řečeno ty to umožňují v setu Magic, který ale Nanuk na vojně nestihl přeložit).

Navíc se mi vždycky líbila představa, že magické schopnosti určité postavy zůstávají něčím tajemným a překvapivým i pro ostatní hráče. Proto se přímo nabízela možnost udělat Veinovi vlastní systém magie. Stejný postup jsem použil u Johana, ale Vein by na rozdíl od něj měl čarovat celkem často. Proto jsem raději vyšel z existujícího a fungujícího systému hry Ars Magica, zjednodušil ho na nejvyšší možnou míru a předělal pro GURPS. Jeho konkrétní podoba není podstatná. Prozradím pouze tolik, že umožňuje improvizovaná kouzla vymyšlená na místě, že však jde o kouzla velmis labá, jejichž síla je pouze v překvapivosti nebo v chytrosti jejich použití. I tak zůstává Vein spíše pouťovým kouzelníkem a jeho souputníci se často nechávají slyšet, že platnějším členem družiny je jeho zbrojnoš Kryštof.
 << ... to na jazykuKomentáře(3)

Design and Coding: Instant Solutions